duminică, 16 ianuarie 2011

uimire

sint tot mai uimit cum stau flaminzii sa muste din tine... cum stirnesti invidii fara ca macar sa stii de ce? ma contrariaza reactia unora, stilul de abordare, invadarea unor spatii ce nu le apartin... nu au nici o calitate... nu sint invitati, nu sint ai mei, nu-mi apartin! doar ca sa te bagi in seama, doar ca sa fii parte intr-o lupta inexistenta! am zis, nu dau cu barda, nu injur, nu ma revolt... insa in fata atacurilor trebuie sa ripostezi macar aparindu-ti principiile si de ce nu numele si persoana! plecati, stihii ale intunericului ce sinteti! imi pun sufletul stavila si tot veti fi doboriti... nu imi explic nimic... am obosit sa caut intelesuri... las timpul sa faca ce vrea... azi nu mai fac gesturi, nu ma mai agit!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu