sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Asta este blogul meu!

Salutare lume...
Am tot fost tras de mineca de ce nu imi creez un blog, de ce nu patrund in blogosfera... azi, nu stiu ce m-a apucat si iata-ma explorind si acest spatiu! in caz ca vizualizati acest coltisor, rogu-va, aveti rabdare pina ma prind de niste lucruri pe aici... invat repede sa stiti! hihihi... nu dati cu toporul, nu sariti daca mai incurc treburile... eu va zic bun gasit prin virtualitatea blogospatiala iar daca ajungeti sa dati o raita pe aici considerati intimpinarea mea de bun venit aceasta prima postare... pina una-alta, ramin fan FB!!! am zis... hai, s-auzim de bine! da' bine de tot!!!

2 comentarii:

  1. Bine ai venit in blogosfera om cu suflet in culori care trimiti prin razele tale gingasia poeziei ! Sa fii mereu pe metereze !

    RăspundețiȘtergere
  2. multam fain teodor... a contat si punctul tau de vedere in hotarirea de a patrunde in blogosfera...

    RăspundețiȘtergere