marți, 11 ianuarie 2011

Lumini de stele

Gestul in sine poate produce inversarea unei situatii! Cind nu te astepti, cind speranta parca deja murise un om face un gest... omul caruia tu i-ai facut cindva o figura intr-o doara, necrezind ca va fi implacabil si autoritar... si tocmai el azi iti face dovada ca te-a apreciat in acest rastimp! Ti-am spus mereu, tu , lumina de stea, calca-ti pe orgoliu, rupe-te de lumea pestrita actuala si revino acolo unde luminile te-au purtat prin stele atitea timpuri... stii ca de fiecare data, cu sinceritate si dezinteres, ti-am zis ca locul tau nu e cel care aiurea si anapoda ti-a fost dat in ultima vreme... tu ti-ai facut nume, statut, brand si nemurire... ramii pe ginduri dar nu trai din amintiri! fa, actioneaza, trudeste si te implica! de fapt asa ai facut mereu... de ce te-ai fi schimbat, de ce te-ai fi "dat" cu altii? tu esti a lumii, nu, nu-ti mai apartii demult! poti face tu orice, te poti duce in virf de munte, poti cobori in adinc de pestera... soarta iti e fauritoare si mestera si tot in iubirea lumii te vei scalda! ma bucur ca azi un OM a facut gestul... simt, presimt ca asta va fi reversul medaliei, ca astazi s-a produs din nou apropierea... imi doresc ca ce ti-am dorit sa se intimple... deja perspectiva unui viitor apropiat imi zvicneste pe la timple... mi-ar placea sa ramin sa contemplu tot ce lumina gindului meu strinsa intr-un fagure de simtire ca intr-un templu ti-a dorit de fiecare data! iti doresc sincer lumini de stele, temple in gindire, altar in simtire si peste toate sa treci, peste a timpului ultimului an amintire! ia-ti sufletul in palme, du-l  deasupra marilor calme, si dupa restristea de moment din puterea exemplului fa monument! cu tine vorbesc... da, cu tine! nu fa ochii mari a uimire, dupa gestul te azi doar ce va urma mai poate sa te mire...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu