duminică, 31 iulie 2011

Singuratati stinghere

Alta ruptura s-a vinerit la inceput de weekend! alti oameni plecara, mai ramaseram citiva!!! nu m-am gindit ca va fi asa de brutal, brusc si de mare impact totul! ma simt stingher, parasit dar deloc vinovat! starea de jena si de nereusita ma incearca vizavi de 2 persoane! inca imi reprosez neputinta de a nu fi reusit salvarea lor! lacrima lor in hohotire inca imi spala obrazul si inima mi-o ingreuneaza! e grea ruptura dar si momentul ei a fost inevitabil! inca doare si apasa greu tumultul ratacirilor si al intrebarilor... in privirea mea s-au agatat priviri grele! stiu, inteleg clipa de repros, n-am judecat riposta si neintelegerea acolo unde au fost atit de evidente! am patimit, inca mai patimesc... sa oftez nu aduce deloc pentru moment descarcare, usurare si linistire! s-or aseza lucrurile desi sperantele sint sumbre... veni-vor din nou momente de certitudini si hotariri inspre bine! acum vreau sa ma linistesc, sa ma asez la masa tacerii pentru ca de miine incepe o alta etapa, dura si grea, de unul singur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu