duminică, 24 iulie 2011

complicat, alambicat... asa o fi???

Imi reproseaza unii ca sint prea complicat, ca alambichez cuvintele, imbirligind vorbele! ca din dorinta de pretiozitate dau prea mare grandoare vorbelor, ca folosesc cuvinte mari iar rezultatul e prea minuscul! dragilor, nu mai accesati spatiul acesta daca va intriga stilul meu si modul de abordare al frazarii si punerii in pagina a ideilor! scriu la prima mina, nu revizuiesc nimic, scriu ce-mi vine si cum imi vine! nu sint eu stapinul metaforelor, nu sint izvoritor de epitete dar lasati-mi scrisul si scriitura asa cum sint! nu rivnesc la vreo clipa de glorie, nu astept incandescenta clipei, nu infloresc anapoda si aiurea! nu atentez la pozitia nimanui, nu va asupresc stelele iar atita vreme cit am o tastatura la indemina scriu... ce-mi vine si cum imi vine!!! daca emiteam pretentii de publicare intr-un spatiu cultural intelegeam sa faceti pe cronicarii si criticii literar, asa aici sintem intr-un spatiu al prieteniei si al concordiei! deci alegeti voi singuri ce va doriti, calea va este libera...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu