duminică, 24 iulie 2011

LMA,AS!

Timpul zugraveste pe chip icoane si in lacrima ochiului drept deseneaza vitralii… se rasuceste clipa, se razvrateste, ii este atit de dureros si de greu drumul in travalii… caci naste apusuri dar rasare alte orizonturi… lacrimile care sapa pe obraz lasa margaritare in impreunarea lor in barba… dar e soarele dincolo de nori… in fiecare scoica din adincuri exista o perla iar in fiecare cuvint sint litere care infinitizeaza iubirea…
Ce ai facut TU, ce ai cintat ori ce ai daruit?
TU n-ai facut decit sa fii regina peste cintec, ai cintat iubiri ce apartineau oricui si ai dat in dar nemurirea care ti-a fost pusa in leganare!
Te-ai adresat lumii iar lumea te-a primit! “Lumea mea” este si a celor care iubesc cu puterea fiintei in care cinta iubirea!
Anul asta esti un pic mai saraca in suflet, ai inima un pic mai grea dar PRIVESTE CERUL… sigur se vor implini clipe de destin care sa iti aduca linistiri si nepatimiri…
Vorbele sint grele ca si clipa aceasta… inima e plina de un ultimatum adus tristetii si o dura si justa condamnare pentru frintura de destin!!!
Iti sint alaturi cu cuvintul, zbor alaturi de tine, imi flutura din cintul tau briza si vintul… mi se umple inima de soare si de a lui ninsoare, ma straluceste cintecul tau care ma insenineaza…
Anul asta primi-vei floarea-soarelui taiata din lanuri in care s-au vesnicit stelele, vei simti imboldul inimilor dar si bataia lor… in curmatura vorbei sau in mestesugul adunarii lor in slava pe care o meriti voi pune semn de urare pe care o stii si o cunosti…
SA-MI TRAIESTI MIE ASA CUM SA LE TRAIESTI TUTUROR ACELORA CARE TRAIESC IUBINDU-TI TRAIREA, SORBINDU-TI CINTECUL CU NESATUL DIMINETILOR IN CARE SOARELE SARUTA MAREA IN RASARIRI…
MI-E INIMA PLINA DE TRESARIRI IAR SUFLETUL ARE RARIRI DE DOR, CUVINTELE SE DUC ASA CUM ZBOARA UN COCOR…
In lumina unui vis albastru cobor, ma inalt spre ceruri inalte si ma preamareste cintecul TAU…
Am voie ca la aniversarea TA sa ma insotesc tot cu al tau cintec? Imi dai voie sa te port cu mine in lumi pierdute in orizonturi flaminde de iubire? Pot sa ma pierd in risipiri sisa te regasesc adinc in inima mea?
LA MULTI ANI!!!
Atit si nimic mai mult!
Va urma… in anii viitori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu