duminică, 13 februarie 2011

Valentini si Dragobeti, inimioare si alti fluturasi...

De mult timp n-am mai dat o raita prin spatiul acesta... de multa vreme n-am mai asternut pe "coala" electronica ginduri! dar acum am gasit clipa de popas si iata ca incep sa creionez rinduri despre dragostea ce reprezinta leit-motivul acestor zile! ei bine, tocmai asta ma intriga: de ce sa vorbim despre dragoste doar pe 14 sau 24 februarie cind ea, dragostea, trebuie sa ne insoteasca zilnic! nu ea ar trebui sa fie motorul care ne duce mai departe? n-ar trebui sa ne anime in fiecare zi??? de ce sa fie inimioare si fluturasi doar in aceasta perioada? de ce cadem din nou prada comercialului, de ce ne uram in aceste zile de dragoste fie pe stil american sau in cel mai traditional si pur stil romanesc? valentini si dragobeti vor fi intruna in februarie, apoi martisor in martie... in fiecare an! dar dragostea ne este la indemina si pe 1 ianuarie si pe 31 decembrie! am zis sa fac un arc de timp cit tine anul... puteam alege oricare zi fara nici o importanta in calendar... in calendarul meu! tocmai spre a nu leza importanta si a o estompa in ierarhiile personale ale celor care cu mine interactioneaza n-am ales alte date! nu fac nimic premeditat dar nici la intimplare... ma cert cu mine insumi cum si voi poate va certati pe voi insiva! dragostea sa fie similara cu iubirea, iubirea analoaga cu amorul... inimile sa fie fericite de citi fluturasi le asediaza... dar ne gindim oare la larvele din care iesira spre lumi albe fluturii, la bataile cordurilor ce fac din inimi simboluri de iubire? de cele mai multe ori uitam clipa de ragaz a sufletului sau nu lasam inima sa se odihneasca potopind-o cu iubiri... implinite sau de cele mai multe ori cele care isi cauta implinirea ori poate murira neimplinite! chiar, vi se intimpla sa va aduceti aminte de prima iubire, de fata din liceu, cadeti pe ginduri cum v-ar fi fost viata daca ramineati impreuna... mie mi se mai intimpla sa ramin pe ginduri sau cu fruntea in palme si sa ma gindesc... cum cintam odinioara (inca mai cint!), cum speram la infloriri ale crinului ce ma gindeam ca sint (am ofilit, deja... hahaha!), cum zburdam bucuros de fiecare bucurie marunta (acum pasii imi sint maturi, hotariti si tot mai grei!), cum iubeam, mult si apasat sau mocnit (si acum iubesc dar mai cu indirjire, mai fara speranta!)... mi-e dor de bucuriile de atunci, de timpurile acelea ce aveau alte efervescente creatoare, de vremuri pe care nu vreau deloc sa le trec in uitare! mi-e dor sa rid in gura mare, sa vorbesc tare, sa cint pina dimineata, sa recit versuri in soapta sau sa le urlu ca apucatu'! mi-e dor sa fiu inima si fluture laolalta, sa fiu stea si cadere... sau sa fiu urcus chiar si anevoios... mi-e citeodata bine cu amintirile mele, alteori ma dor... sint uneori zbor de vultur hotarit... alteori strigatul mi-e ca un tipat de cocor... mi-e drag de dragoste, iubesc iubirea! stiu ca multa lume e cam la fel! atunci de ce, draga lume, sa fie doar niste zile ale acestor sentimente cind zilnic ne-am putea face timpul iubitor de dragoste sau dragastos de iubire!!! credeti ca ar fi prea obositor, prea coplesitor??? oricum iubiti-va mult, daruiti-va dragoste si faceti amor cu viata chiar si de Sfintul Valentin sau de Dragobete!!! cu dragoste si iubire...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu