miercuri, 31 august 2011

remarca si constatare

Remarc ca ingenunchierile ma imbogatesc, constat ca fericirile imi aduc bogatii... nu stiu daca prefer o stare anume cum pe nici una nu o reneg, nu o regret! ce ti-e scris in frunte ti-e pus iar daca iti e sa tragi atunci le tragi indiferent de ce sfori tragi ca sa tragi pe sfoara destinul ori sa duci de nas soarta! fiecare stare imi da pofte de cuvinte... scrise sau vorbite! cind sint fericit imi rid bucuria, cind sint devastat in suflet imi urlu deznadejdea sau mi-o pling mocnit intr-un ungher al meu! imi place sa rid cu pofta cu gura pina la urechi tot asa cum curatenia unei lacrimi imi spala sufletul chiar daca mi-l dezgoleste! ma ridic din apasari, ma apasa ridicarile. e bine cind din preaplinul tau daruiesti dar ce faci cind primesti in schimb ignoranta si spatele intors! ce remarci atunci si ce constati? rost mai are continuarea, perpetuarea, ducerea mai departe? ramin sa remarc si sa constat! viitorul e cel care te invioreaza deci te ridici si te uiti cu ingaduinta catre miine! remarca si constatare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu